Concediu de vara - Ilsenhof Austria

luni, 11 iulie 2011

  Ca de obicei, concediul se lasa indelung asteptat.....
A venit si momentul bagajelor.....dar se incepem cu inceputul:
Inca din iarna programam cu Bruno si la invitatia prietenului nostru Walter Steinkellner concediu de vara in perioada 18.06 - 2.07. 2011. Destinatia: Ferienparadies Ilsenhof, un camping pe malul lacului Turnersee, strajuit de muntele Hochobir. Ca si amplasare...in sudul Austriei, in apropiere de Klagenfurt. Vezi aici
Asta ar fi a treia oara cind mergem acolo si nu ne mai saturam...isi merita pe deplin numele - Paradis de vacanta...

 Lacul Turnersee strajuit de Hochobir
Restaurantul din camping

Ca de fiecare data, activitatea mea la servici se termina cu cinci munute inainte de plecare; mail -uri, rapoarte, s.a.m.d. Dupa 1200km, chinuitor de lungi si multe pauze, ajungem la destinatie. Bruno(unchiul meu) era deja ajuns si ne astepta... Am uitat sa precizez ca acesta are o rulota instalata permanent in acest camping. Noi avem rezervata cazare in doua etape: prima saptamana la o pensiune din apropierea campingului si a doua intr-un bungalow de a lui Walter.
 Pensiunea Valentin Starmutz
  Pensiunea foarte eleganta si de o curatenie iesita din comun, asigura conditii ideale pentru un concediu reusit. Noi am profitat prea putin de conditiile foarte bune, deoarece am stat mai mult la plaja, pe langa lac sau in rulota lui Bruno. Detalii despre pensiune
 Vedere de pe terasa pensiunii
  Dupa o saptamana am schimbat cazarea in unul din Bungalow-urile lui Walter(in prima saptamana toate au fost ocupate 100%). Conditii excelente: doua camere, sufragerie, terasa, bucatarie, baie...toate cu dotari ultra moderne: de la TV cu antena satelit pana la masina de spalat vase.
Bungalow
  A fost un concediu foarte reusit si destul de activ: Innotat, plaja, pescuit,urcat pe munti, bicicleta, excursii cu masina in Slovenia, s.a.m.d...
Pontonul de pe lac...
In departare muntele Petzen
pescarii
motan austriac..:) un motan deosebit
  In una din zile am fost cu Adi la Klagenfurt in excursie si am vizitat muzeul reptilelor. Muzeul este situat langa Minimundus si Planetarium. Minimundusul il vazusem cu un an inainte....

dinozaurii...
  Din Klagenfurt am trecut in Slovenia si am vizitat cateva orasele de granita si am servit masa. Am fost impresionat de faptul ca nu se cunostea diferenta intre orasele slovene si cele austriece. Aceeasi curatenie, aceleasi case ingrijite si puse la punct...
  Am facut si doua ture de bicicleta cu Adi. Nu degeaba se numeste Paradis de vacanta....biciclistii au conditii excelente: piste numeroase, foarte bine asfaltate si semnalizate, harti cu trasee si circuite bine puse la punct. Placut impresionat am fost de numarul mare de biciclisti de toate varstele si faptul ca sportul acolo in general este un mod de viata...
  Turele facute cu Adi au fost deosebite..este un foarte bun cunoscator al locurilor, un biciclist cu conditie fizica foarte buna la cei 73 de ani. 
   Prima tura a fost de 43 de km in jurul statiunii si a doua de 62km cu trecere in Slovenia...super!!!
Kristl, sotia lui Adi in mijlocul echipei
Adi si Kristl in mijlocul echipei...
  Am facut si o excursie cu Bruno in una din zilele mai putin innsorite in Slovenia. A vrut sa vada unul din locurile unde au stat temporar la plecarea lor din Romania. Lagorska Dolina. Drumul pana acolo a fost deosebit datorita trecerii muntilor Steiner Alpen, munti care au constituit linia de granita dintre Austria si Slovenia.

Un concediu frumos, presarat cu tot ce trebuie: soare, plaja, munte, baie, bicicleta....


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About This Blog

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP